POLITYKA PRYWATNOŚCI

Niniejsza Polityka prywatności wyjaśnia, w jaki sposób Biuro Rachunkowe Anigma (, „my”, „nas”, „nam/i” lub „nasz/a/e”) zbiera, wykorzystuje i ujawnia informacje o użytkownikach. Wspomniana Polityka prywatności dotyczy wszystkich produktów i usług, za wyjątkiem tych, które są objęte oddzielną polityką prywatności.

W stosownych przypadkach, użytkownik wyraża zgodę na wykorzystywanie swoich danych zgodnie z postanowieniami niniejszej Polityki prywatności za każdym razem, gdy korzysta z naszych produktów lub usług. W związku z tym prosimy o zapoznanie się z pełną treścią niniejszego dokumentu oraz kontakt z nami w przypadku pytań.

Kim jesteśmy

Administratorem danych jest Biuro Rachunkowe Anigma, z siedzibą ul. Witomińska 32A, 81-311 Gdynia.

Adres naszej strony internetowej to: https://anigma.com.pl.

Zbieranie i wykorzystywanie danych osobowych

Dane osobowe to informacje, których można użyć w celu bezpośredniej lub pośredniej identyfikacji użytkownika. Dane osobowe obejmują również informacje anonimowe powiązane z danymi, których można użyć w celu identyfikacji bezpośredniej lub pośredniej. Dane osobowe nie obejmują informacji, którym nieodwracalnie nadano charakter anonimowy lub zbiorczy, uniemożliwiając tym samym identyfikację użytkownika, również w połączeniu z innymi danymi.
Poniżej przedstawiamy rodzaje danych osobowych, które możemy gromadzić, a także możliwe sposoby ich wykorzystywania.

Jakie dane osobiste zbieramy i dlaczego je zbieramy

W zależności od użytkowanych produktów i usług gromadzimy różne rodzaje danych osobowych przekazywanych nam przez użytkowników lub dotyczących ich.

  • Informacje przekazywane przez użytkowników: gromadzimy dane osobowe dostarczane nam przez użytkowników – takie jak imię i nazwisko, nazwa użytkownika czy adres e-mail – gdy korzystają oni z naszych produktów i usług, zakładają konta, kontaktują się z nami, aplikują na oferty pracy lub nawiązują z nami kontakt podczas organizowanych spotkań bądź w inny sposób.

  • Informacje o płatnościach: gdy użytkownik dokonuje płatności, gromadzimy jego dane osobowe w związku z dokonanym zakupem. Do wspomnianych informacji zaliczają się informacje o płatności, takie jak numer karty kredytowej lub debetowej i pozostałe informacje dotyczące kart; inne dane w zakresie konta i uwierzytelniania; a także informacje dotyczące rachunku i dostawy oraz dane kontaktowe.

  • Informacje dotyczące korzystania z naszych usług i produktów: gdy użytkownik odwiedza naszą stronę internetową lub chmurę, możemy gromadzić informacje o rodzaju urządzenia, z którego korzysta, niepowtarzalnym numerze identyfikacyjnym tego urządzenia, jego adresie IP, systemie operacyjnym użytkownika, rodzaju przeglądarki internetowej, z której korzysta, informacje na temat użytkowania i przeglądania stron, informacje diagnostyczne i podsumowujące sesję, dane o atrybutach plików (włączając w to atrybuty zdjęć, filmów, plików muzycznych i dokumentów), a także informacje o lokalizacji pozyskiwane z lub dotyczące komputerów, telefonów lub innych urządzeń. Część z tych informacji może być gromadzona przez nas automatycznie. W sytuacji, gdy jest to możliwe, nasze usługi mogą posługiwać się systemem GPS, adresem IP użytkownika i innymi technologiami, aby określić przybliżoną lokalizację urządzenia – dane te pomagają nam udoskonalać nasze produkty i usługi.

  • Informacje od stron trzecich: możemy zbierać informacje od stron trzecich, włączając w to partnerów biznesowych i agencje marketingowe. Obejmują one dane kontaktowe użytkowników pozyskane od naszych partnerów marketingowych, z którymi prowadzimy wspólne działania marketingowe lub wizerunkowe, adresy IP użytkowników lub informacje o lokalizacji pozyskane od usługodawców w celu oferowania określonych produktów i usług według lokalizacji użytkownika, informacje z serwisów społecznościowych w celu uwierzytelnienia użytkowania produktu bądź informacje, do których dostęp nasze produkty lub usługi uzyskały za zgodą użytkownika.

Formularze kontaktowe

Za uprzednią wyraźną zgodą użytkownika możemy używać jego danych osobowych do przesyłania korespondencji marketingowej związanej z produktami i usługami Biura Rachunkowego ANIGMA; kontaktowania się z nim w kwestiach dotyczących jego konta, transakcji lub podania o pracę; a także w celu informowania użytkownika o naszych politykach i warunkach. Również za uprzednią wyraźną zgodą użytkownika możemy udostępniać jego dane osobowe partnerom zewnętrznym, którzy mogą wysyłać do niego korespondencję marketingową związaną z oferowanymi przez nich produktami i usługami. W sytuacji, gdy użytkownik chce zrezygnować z otrzymywania drogą elektroniczną korespondencji marketingowej, prosimy o kontakt z nami w celu wycofania udzielonej zgody. Przekazane przez użytkownika informacje mogą być przez nas używane do przetwarzania i udzielania odpowiedzi na przesyłane przez niego zgłoszenia.

Ciasteczka

Jeśli będziesz mógł wybrać opcję zapisu twojej nazwy, adresu email i adresu strony internetowej w ciasteczkach, dzięki którym podczas kolejnych sesji logowania, powyższe informacje będą już dogodnie uzupełnione. Te ciasteczka wygasają po roku. Jeśli masz konto i zalogujesz się na tej witrynie, utworzymy tymczasowe ciasteczko na potrzeby sprawdzenia czy twoja przeglądarka akceptuje ciasteczka. To ciasteczko nie zawiera żadnych danych osobistych i zostanie wyrzucone kiedy zamkniesz przeglądarkę. Podczas logowania tworzymy dodatkowo kilka ciasteczek potrzebnych do zapisu twoich informacji logowania oraz wybranych opcji ekranu. Ciasteczka logowania wygasają po dwóch dniach, a opcji ekranu po roku. Jeśli zaznaczysz opcję „Pamiętaj mnie”, logowanie wygaśnie po dwóch tygodniach. Jeśli wylogujesz się ze swojego konta, ciasteczka logowania zostaną usunięte.

Wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie, aby dostarczać, chronić i udoskonalać nasze produkty i usługi, w tym poprzez personalizację treści, dostarczanie i ocenianie reklam, zdobywanie wiedzy o zachowaniach użytkowników i zwiększanie bezpieczeństwa użytkowania naszych rozwiązań.

Użytkownik może usuwać lub odrzucać pliki cookie z poziomu ustawień przeglądarki lub urządzenia, jednak w niektórych przypadkach może to wpłynąć na możliwość korzystania z naszych produktów i usług.

Osadzone treści z innych witryn

Artykuły na tej witrynie mogą zawierać osadzone treści (np. filmy, obrazki, artykuły itp.). Osadzone treści z innych witryn zachowują się analogicznie do tego, jakby użytkownik odwiedził bezpośrednio konkretną witrynę.
Te witryny mogą zbierać informację o tobie, używać ciasteczek, dołączać dodatkowe, zewnętrzne systemy śledzenia i monitorować twoje interakcje z osadzonym materiałem, włączając w to śledzenie twoich interakcji z osadzonym materiałem jeśli posiadasz konto i jesteś zalogowany w tamtej witrynie.

Z kim dzielimy się danymi

Określone dane osobowe udostępniamy naszym partnerom strategicznym, którzy wspólnie z nami dostarczają nasze produkty i usługi bądź wspierają nas w oferowaniu ich klientom. Firmom tym będziemy udostępniać dane osobowe użytkownika wyłącznie w celu dostarczania lub udoskonalania naszych produktów, usług i reklam; nie będziemy ujawniać wspomnianych danych podmiotom zewnętrznym dla ich własnych celów marketingowych bez uprzedniej wyraźnej zgody użytkownika.

Usługodawcy

Udostępniamy dane osobowe firmom, które świadczą w naszym imieniu usługi, takie jak hosting stron internetowych; usługi związane z pocztą elektroniczną; marketing; sponsorowanie loterii, konkursów i innych promocji; przeprowadzanie audytów; przetwarzanie płatności; realizacja zamówień; analiza danych; obsługa klienta; prowadzenie badań rynkowych i badań poziomu satysfakcji klientów; a także inne usługi wspierające sprzedaż naszych produktów i usług. Wspomniane firmy mają obowiązek ochrony danych użytkowników i mogą być zlokalizowane w dowolnym miejscu na świecie, w którym prowadzimy działalność.

Podmioty zależne i korporacyjne transakcje biznesowe

Zastrzegamy sobie prawo do udostępniania danych osobowych wszystkim podmiotom zależnym od Biuro Rachunkowe ANIGMA. W przypadku fuzji, reorganizacji, przejęcia, powstania przedsiębiorstwa joint venture, przeniesienia, wydzielenia, transferu, sprzedaży lub rozdysponowania naszej firmy w części lub w całości, w tym w ramach postępowania upadłościowego lub podobnego, wszelkie zgromadzone dane osobowe mogą zostać przekazane właściwej stronie trzeciej.

Zgodność z przepisami prawa i bezpieczeństwo

Istnieją sytuacje, w których może wystąpić konieczność ujawnienia przez nas danych osobowych – w związku z wymogami prawa, w wyniku przeprowadzonej procedury prawnej lub postępowania sądowego bądź w odpowiedzi na wniosek organów administracji publicznej lub rządowej działających w kraju zamieszkania użytkownika lub poza jego granicami. Informacje te możemy ujawnić również, jeśli uznamy, że jest to niezbędne lub właściwe ze względu na bezpieczeństwo narodowe, egzekwowanie prawa lub inny ważny interes społeczny. Ponadto możemy ujawnić dane osobowe także, gdy w dobrej wierze stwierdzimy, że jest to w uzasadniony sposób niezbędne do ochrony naszych praw i zastosowania dostępnych środków naprawczych, egzekwowania naszych warunków i postanowień, wszczęcia dochodzenia w sprawie oszustwa bądź ochrony naszej działalności lub użytkowników. Podejmujemy należyte kroki, aby dane osobowe użytkowników były dokładne, kompletne i aktualne. W zależności od miejsca zamieszkania użytkownicy mogą posiadać opisane poniżej prawa. Użytkownik ma prawo do dostępu, poprawienia lub usunięcia swoich danych osobowych, które zbieramy. Jest również uprawniony do ograniczenia lub zgłoszenia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. Użytkownik ma prawo do otrzymania swoich danych osobowych w ustrukturyzowanym, standardowym formacie. Posiada także prawo do złożenia przed właściwym organem ochrony danych skargi dotyczącej przetwarzania swoich danych osobowych. Mając na celu ochronę prywatności i zagwarantowanie bezpieczeństwa danych osobowych, możemy zwrócić się do użytkownika z prośbą o udzielenie informacji, które pozwolą nam potwierdzić jego tożsamość i uprawnienia dostępu do tych danych oraz umożliwią nam wyszukanie i dostarczenie użytkownikowi przechowywanych przez nas danych osobowych. Istnieją przypadki, w których obowiązujące prawo lub wymogi organów regulacyjnych pozwalają nam odmówić – lub wymagają od nas odmowy – przekazania lub usunięcia części lub wszystkich danych osobowych z naszej bazy. Użytkownicy mogą kontaktować się z nami, aby skorzystać z przysługujących im praw. Odpowiedzi udzielamy w rozsądnym terminie nieprzekraczającym 30 dni.

Jak długo przechowujemy twoje dane

Jeśli zostawisz komentarz, jego treść i metadane będą przechowywane przez czas nieokreślony. Dzięki temu jesteśmy w stanie rozpoznawać i zatwierdzać kolejne komentarze automatycznie, bez wysyłania ich do każdorazowej moderacji. Dla użytkowników którzy zarejestrowali się na naszej stronie internetowej (jeśli tacy są), przechowujemy również informacje osobiste wprowadzone w profilu. Każdy użytkownik może dokonać wglądu, korekty albo skasować swoje informacje osobiste w dowolnej chwili (nie licząc nazwy użytkownika, której nie można zmienić). Administratorzy strony również mogą przeglądać i modyfikować te informacje.

Jakie masz prawa do swoich danych

Jeśli masz konto użytkownika albo dodałeś komentarze w tej witrynie, możesz zażądać dostarczenia pliku z wyeksportowanym kompletem twoich danych osobistych będących w naszym posiadaniu, w tym całość tych dostarczonych przez ciebie. Możesz również zażądać usunięcia przez nas całości twoich danych osobistych w naszym posiadaniu. Nie dotyczy to żadnych danych które jesteśmy zobligowani zachować ze względów administracyjnych, prawnych albo bezpieczeństwa.

Kontakt z nami

W przypadku pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności lub jej wdrażania prosimy o kontakt anigma.com.pl.
Korespondencję można wysyłać również pocztą tradycyjną na adres:

Biuro Rachunkowe ANIGMA
ul. Witomińska 32A, 81-311 Gdynia